Faser

Jag har ABSORBERAT allting i denna "miljö" och "tillvaro"/regler, för att nu med dessa strukturers "erfarenhet", se världen då "någon frågar"... och skapa ett läckage till en slags "expansion"... växa, slå mig fri.... och göra mig trygg bort från det som "höll i mig" (minnet av familjen).. Förstå/bli förståd, är i syntes, när man hanterar strukturen och det verkliga, naturliga.

"Bring it to light"..

All andlig "världskonst" eller specifik själslig sensing jag "sett in i", som något "utanför" genom den mentala.. mig själv som en föreställning, genom "andra... det vill jag bli "berörd" av, jag vill uppleva, bli en ny indvid genom tillfredställelsen, och göra det till en kärna..

Jag tror inte att jag kan komma någonstans härifrån, det är inte meningen.. eftersom något annat finns, det handlar mest om rädslor.. vi lever i en annan tid än min struktur är anpassad för i depressionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0