HOMECOMING (I always hide from myself that I was born "crazy".. because I don't know where I'am from or going to..)

Om jag "bor kvar" här "hemma", i illusionen om att detta är ett hem (helvetet -trygghet).. och låter detta utgöras av Sverige, det går inte.. jag är för luttrad, sårad och därför inmobaliserad i en slags "glömska"/förnekelse....

Jag kommer bara försöka "bevara min identitet" (den här slags känslan av tillvaron, som något "mystiskt"), genom typ avancerat skrivande, någonslags "konst" eller annat torrt...

Jag måste våga utmana och attackera min identitet -det är allt det här. IGÅR först.. eller dan innan, började jag "förstå".. eller besluta mig för att veta.. att denna "värld", detta "jag mig själv"... INTE ÄR VERKLIGHETEN. Alltså de mentala strukturer jag försökt förstå mig själv "som", fragment av ideal, etc.

Allting är bortom min kontroll, men mitt "påtagliga intensiva jag" (det som aldrig dör, men i ett dunkel/mörker) ÄR energin av denna kontrolls integrering/rädsla/död.... Jag har enormt mycket förnekelsetvång och RÄDSLOR i "kroppen".... väldigt känsligt, distanserat och komplicerat.. Behöver vänskap och sann intimitet, öppenhet att se in i DET SOM ÄR... annars kan man ju bara skita i allt. DET FINNS INGET ANNAT VAL.




If you don't hear this, then is your fault, that God is in cirises.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0