Lockande områden

Indien (t.ex. Kashimir), och öar söder om

Tokyo, och Kina

Budapest (och Paris) på vintern

Moskva!!

Centralamerika

Marocko och mellanöstern


Moskva och t.ex. Berlin, skulle jag vilja stanna ("bo") längre i... och öststaterna ligger mig på ett märkligt sätt nära min själ.. eller jag dess del av världssjäl..



(Paris)


Är kär i Stockholm, men jag mår inte så bra just nu.. och behöver distanseras ifrån där jag kommer ifrån, jag har dött..

Egentligen har jag en dold önskan efter att få vara ett "barn av jorden"... TILLHÖRA hela världen.. inte "vara" svensk, på det sättet jag "identifierat" mig vid det.. det ligger en väldig trygghet i det, men på sätt där jag skadar mig själv.. en slals desillusion på hög nivå, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0