Skrev denna existensiella "propaganda" på facebook för ett tag sen

Du kanske skulle missförstå vad jag sa.. Helt ärligt. Men det är fan inte jag.

Träffade en gång en kille som man visste dolde både över och under-medvetenhet.. Han pratade hela tiden om att han inte hade några STARKA ÅSIKTER och upplevde det som ett stort problem.

Du har SÅRATS av ALLT, det är vad den sk. "berättelsen" handlar om; ego-filosofi; ett uppstyrt IDEAL av den MYT som förhoppningvis ska lösas upp. Även "lyckliga människor med kontakt med sitt djup" reagerar på minsta lilla "attack" från det förflutna/ryktet, som tankar och relatering till "mörker"...

Gör vad du vill.

Det står ett TVÅNG på torget.. övervakad av dig själv?

Men alltså.. jag höll på så för några år sen, men är det SANT, tycker du själv det är "fint" att "'äga" en "fin natur".. är du GALEN?

Genom "skit", självdestruktion.. försöker vi TA REDA på hur saker uppstår.. för det känns liksom inte "frächt" att uppnå något ("inre karaktär") på det sättet.. nej, kanske inte det här ens, det är det jag menar.

Men sen ser man ju inte att man sitter där heller, som den man är.. SÄG det till mig då, jag försöker SÄGA DET TILL DIG.. dvs. att detta inte är en "inspelning" eller ett förhör.. det finns ingen annan här.



Shit.. så, hur klassar du då skillanden mellan FÖRDOMSFRIHET och FÖRMDOMSFULLHET; och vilken behandling ger du dig själv ..helst? I ärendet.


Men OBS! Bevara bara din STIL (kropp - spirit - själ; urholkat EKO, cirkulerandes innaför din personliga "cirkel" omkring dig)... så "straffas" du säkert inte av "livet"...

Okej, så du föraktar NÅGOT ANNAT än just DITT EGET/VÅRT FÖRAKT -åt andra hållet?



Favorite Music:

Enigma, Björk, Angelo Badalamenti, Philip Glass, Clint Mansell, Kanye West, Kelis, Kronos Quartet, T.A.T.U, Moby, Placebo, Gnarls Barkely, minimal techno, m.m

About Me:

Är inte medveten om mitt "relationslivs" egna JAG jag alstrat fram... Trixerier, den döda vinkeln -"min högsta prioritet"..

Vad FAN vet vi om KÄRLEK:

"Förväntrad självbild", du speglar vad du försöker komma åt, det du TROR att andra tror -vad dina _föräldrar/uppväxt tänkte om sig själv-a_ i en "hjärntvätt" av form/arketyp -ditt strukturmedvetande.

Den yttersta osynliga/omedvetna "borderlineritualen" är vår gemenskap -VAR KOMRPOMISSLÖS...


[Det här beskriver "att sitta fast" och vända sig, alltså full förståelse för sig själv: ] De"tunga bitarna": Det inre omedvetet bisexuella/androgyna kreativa begäret. Perfektionismneuros. den inre motstridigheten, att vilja mänskliggöra intensitet, "allt på samma gång". SJÄLEN.

http://www.youtube.com/watch?v=1RzvFNwlYfY

-

[Som uppstår i ett tjänande av detta:] Mänskligheten, sin egen transcendens.

http://www.youtube.com/watch?v=4X2KYOr-73s

Det mänskliga egots sökande efter "bekräftelsen" är GUD -förlåtelsen/accepterandet för något som är mycket större än oss är därför

--> ren sanning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0